Wednesday, May 5, 2010

CeRap....

ok...
assalamualaikum...
dh lme aku x tulis kt sni...
kejadian nie brlaku semalam...
kejadian yg amat kelakar...
cerap...
mmbe aku yg x prnah mkn belacan lngsung...
alasan nye mmg x nk mkn...
akhrnye...
beliau telah tewas di tangan aku n jedai...
nie smue jedai pnye pasal...
aku mmg akui jedai mmg hebat dlm masakan....
aku ni pulak jenis yg blasah je....
jedai dpat merasai kehadiran si belacan yg hadir dalam sambal nasi lemak ktorng...
mula2 jedai nk inform kt cerap...
tp x jd la...
lpas mkn bru bg tau...
akhrnye perkhabaran dr jedai mmbuatkn cerap berubah muke...
dh macam belacan muke cerap...
aku ngan jedai ape lagi...
gelak la puas2...
berjaya mnjatuh kn org melayu nie ke tngan si belacan....
tahniah belacan...
sebagai hakim interschool debate 2010 yg bertempat di iium...
pendebat terbaik ialah jedai...
marjin bersar...
dengan juri 2-0..
dengan ini...
isu menjatuhkan melayu tak makan belacan d alu-alukn...
hahahahaha
padan muke ko cerap...
sekian.....

No comments:

Post a Comment