Friday, May 7, 2010

2nd MaRcH 2010





nie aku nk cte kejadian yg berlaku mase 2...
pkl 12.01 pagi...
aku telah d setup oleh mmbe2 law....
yg terdiri drpd pojie,azamin,jedai n gabe...
biase la...
ktorng mmg akn lepak kt tp jalan kt block D mahallah zubir..
sambil2 melepak ktorng bersembang n smoking together...
tngah2 smoking 2...
rokok pon x abis lagi n bru sampai separuh...
aku nmpak pojie angkat 1 bende yg berat..
aku pon wt x tau la...
sbb pojie ni mmg suke wt bende d luar jangkaan..
aku igtkan ktorng akan kne kn mmbe sendri...
tp...
mase sedap hembus asap rakok...
peristiwa nie happened..
aku d pegang kuat oleh pojie...
mase 2 hp aku tercampak...
aku pon jerit la..
"wei...hp aku jatuh....!!!!"...
then aku d baringkan kt atas tanah...
dh la berkain pelekat plak 2...
nasib baek tak tercabut...
kaki n tangan aku diorng pegang kuat2...
sampai aku pon x boleh nk wt ape...
next...
pojie angkt baldi berisi air n minyak masak...
n terus mandikn aku kt situ jgk...
azamin pulak...
ambil telur n pecah kn kt atas muke aku...
pergh!!!!
geli banget sih!!!!
pas abis mndikn aku...
diorng pon cabut n jerit "HAPPY BIRTHDAY RINGGO!!!"
ceehhh!!!!
aku lupe plak birthday aku ari 2...
HANTU PUNYE MMBE...
aku igt dh abis dh.....
mse aku nk g toilet sbb nk cuci bju n kain pelikat aku yg kotor....
alik2 diorng tabur bedak kt aku....
yuckz!!!!!
sampai rmbut aku mcm dh kne salut ngan tepung dah...
ish3...
kesian.....
kne simbah bedak la..tq la mmbe...
antu pnye mmbe...siap boleh brgmbar lg...

tp xpe...
aku happy cz dpt mmbe mcm 2..
fun same2..
susah same2..
lepak same2..
yg best smoking same2.........

sekian....

No comments:

Post a Comment